czwartek, 24 lipca 2014

Dlaczego Bloguję?

Dzień 2 - wyzwanie u Uli!

Blog miał być tylko formą pamiętnika i motywacją do dalszej pracy. Miał też pomoc mi w tym,abym udowodniła sobie samej,że potrafię wprowadzić ważne zmiany we własnym życiu i...przetrwać z nimi dłużej niż tydzień. Nie poddać się.
Miał...ale czy tak jest?


Faktycznie, pisanie bloga bardzo mi pomaga osiągnąć postawione sobie cele i ciągle mnie motywuje, jednak od pewnego czasu powstały też inne odpowiedzi na pytanie...

"Dlaczego więc bloguję?"
  • Poznaję ludzi, którzy też interesują się zdrowym odżywianiem i trybem życia,
  • Znajduje u nich inspiracje: zdrowe przepisy, pomysły i wyzwania,
  • Ogromnie się cieszę, kiedy dostaję komentarz lub wiadomość,że mój pomysł przypadł komuś do gustu czy stał  się inspiracją,
  • Samo pisanie wywołuje uśmiech na mojej twarzy, kiedy wiem,że ktoś po drugiej stronie ekranu chce czytać moje posty. Wiec dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i powroty!



1 komentarz :

  1. Świetna sprawa, że założyłaś bloga, otwierają się nowe możliwości :) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad!
Z góry dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.