niedziela, 28 grudnia 2014

Pomysł na Twój Rok 2015

Witajcie! 

Święta już za nami, jak co roku- minęły bardzo szybko. Mam nadzieję,że spędziliście je w ciepłej, rodzinnej atmosferze i za bardzo się nie najedliście.Jednak przede wszystkim liczę na to,że udało Wam się też odpocząć!
Jeden prezent, który znalazł się pod moją choinką zaprzyjaźnił się już z blogiem. :)
Dziś chcę się z Wami podzielić pewnym ciekawym pomysłem na 2015 rok, który dopiero wczoraj sama znalazłam.
Historia Pewnego Treningu - ten blog odwiedziłam po raz pierwszy wczoraj,kiedy przeglądałam Wasze blogi i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Znalazłam tam idealny pomysł na wykorzystanie kalendarza na przyszły rok. Oprócz zapisywania ważnych dat, można go też używać jako własną "księgę wdzięczności".  Więcej nie muszę o tym pisać, bo wszystkiego dokładnie się dowiecie, klikając w link na początku tego akapitu. Polecam Wam tam zajrzeć z całego serca, bo wierzę,że taka mała nowość w moim życiu może wprowadzi pozytywne zmiany! Może akurat Wam też się spodoba? :) Autorce bloga za podzielenie się tym pomysłem bardzo dziękuję!

Dziś znalazłam też inny,a zarazem bardzo podobny pomysł - 365 dni wdzięczności.
Głównie chodzi o to, abyśmy każdego dnia zrobili zdjęcie niezwykłych chwil z naszego życia, które potem możemy wkleić do naszego kalendarza lub stworzyć własny album z tymi chwilami. Na stronie można też przeczytać historie tego projektu,oraz znaleźć darmowa e-książkę, gdzie znajduje się kilka innych pomysłów na ten projekt.

Miłego wieczoru!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad!
Z góry dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.